herrejävlarjagharingetattgöra

Datorn funger som den ska nu. Typ.

Det känns som att jag ska gå under nu. Eller inte just nu men snart. Jag har en känsla av att jag redan har gjort allt som behövs och kan göras och nu vet jag inte vad jag ska fylla min vardag med. Jag har ikväll suttit och skrivit ett cv som ska skickas in till typ vad som helst så fort jag kommer hem. Allt förutom telemarketing går förtillfället bra. Fan fan fan. De senaste dagara har jag begett mig in till stan. I min ensamhet eller i sällskap, det spelar ingen roll. Men grejen är att varje gång löper risken att jag blir galen och storshoppar, vilket jag för tillfället inte bör göra efter som tågtrippen kommer närmare.

Är det någon som kan komma med lite roliga idéer till vad man kan sysselsätta sig med under dagarna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0