I väntan

Under den dryga månaden som gått edan jag tog studenten har jag inte gjort något speciellt. Det suger. Jag är en ganska aktiv människa och jag blir frustrerad av att känna mig som en död levande. Sen kan jag inte gå och skaffa jobb eftersom jag åker på tågluff snart. Vem skulle vilja ha mig nu liksom?

Så vad är det jag ska göra med mitt liv i väntans tider? Jag vet inte. Jag kan ju faktiskt bara gå och njuta av solen, träffa vänner och bara vara. Sure, men jag vill ha mer, det saknas något. Nu när tågluffen närmar sig känner jag att det kanske är dags för mig och min resekamrat att verkligen träffas och gå igenom allt. Men hon är inte hemma nu. Så Ross, när du ser det här så vet du att det fan börjar bli dags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0