Krossade drömmar eller förutsättningar?

Sen vill jag medela er att min sommars stora höjdpunkt kanske inte kommer att komma. Tågluffen kanske blir inställd på grund av diverse grejer. Just nu känns det lite sugit. All väntan förgäves. Men that's life. Man ska inte ha allt för stora förväntningar för då kommer bara besvikelsen.

Men okej, sånt händer och jag är inte bitter, jag är förstående till tusende procentenhet. Nu finns det möjligheter för annat som jag skulle gå miste om. Vad det är vet jag inte, men det är  i massvis. Lågan är inte död.

En sak som jag i alla fall vet kommer att hända är flytten till Spanien. Det verkar som att några viktiga personer motsätter sig denna idé som jag och min kusin smidigt och hoppats på i åratal nu. Men en sak kan jag säga, det kommer inte att hjälpa. Oavsett om vi ska leva som prinsessor eller som drönare så kommer resan bli av. Oavsett förutsättningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0