När det inte blir som man tänkt sig

Igår, innan jag gick till sängs, hade jag gjort upp en liten plan för idag. Jag skulle äta frukost, träna på en gymboll jag lånat från min brors tjej. Hon vet inte om att jag har den. Sen skulle jag städa  iden mån av tid jag hade. Ungefär vid klockan 16 ska jag och min vän Emilie åka till Sigtuna för att chilla med mina morföräldrar.  Ajuste, jag måste packa också.

Men, jag vaknade för dryga tjugo minuter sen och jag har bara ätit frukost. Okej, två timmar är väl inget att klaga på, men som ni alla vet är jag ganska oeffektiv när det kommer till städning och just nu är jag inte sugen på att träna.

A man has got to do what a man has got to do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0