När vinden blåser

Idag har jag verkligen haft humörsvängingar. Jag har skrattat och gråtit. Varit hjärtekrossad och förbannad. Jag vet inte varför just idag, men jobbigt har det varit. Jag har känt mig oönskad och hjälplös, fulast i världen och bara misslyckad.

Att gå den där långa promenaden, som fortfarande gör sig påmind i mina fötter, var typ helande. De senaste dagarna har jag varit så rastlös att de nu kanske rann över i bägaren. Jag har varit rastlös, fast jag har gjort saker. Men det kan väl bli sådär ibland antar jag.

Just nu är jag lite trött på att vänta, och trött på missförstånd. Men jag känner att vinden är på min sida och inte kommer att rubba mitt glada humör. Inte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0