skogspromenader och barnfilm

Men innan badvattnet är klart ska jag berätta vad jag gjort ikväll.

Jag var med min vän Emilie. Vi skulle bara mysa hemma hos henne. Men innan gick vi ut med en av hennes hundar. Vi tog en promenad in i skogen och så fastnade vi där. Det var en guldgruva av blåbär. Under tiden kom vi in med det här med bröst. Eller egentligen inte, men hon råkade bara säga "alla har ju två bröst" när en gubbe gick förbi. Han stannade, jag skrattade och Emilie fattade ingenting. Gubben, som egentglien bara var en medelåldersman, låtsades som att han bara hade fokus på hunden. Men där stod jag, iklädd en kort klänning med bara ben samtidigt som Emilie hade på sig ett par lågt skurna jeans.

Mannen var kvar rätt så länge.


Men när promenaden var över och vi lagt oss i sängen, satte jag på Den lilla sjöjungfrun. Den är så bra. När jag var liten grät jag alltid i slutet. Det är ju faktiskt så vackert och när Ariel sa "jag älskar dig pappa", ja då brast det även idag. Jag grät som ett barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0