sovadansavandra

När man sover för långt in på dagen blir man bara seg. Det gjorde jag idag. Eller jag sov till klockan 12.45. Då hade jag sovit i nästan elva timmar, skönt. Sen har jag bara varit produktiv i dag. Jag har börjat koreografera till min andra danskurs jag ska hålla. Jag är grymt nöjd men lite orolig för att det kommer att vara för svårt för mina kommande elever som max kommer att ha gått en termin innan min. Aja, vi får se. Nu känns det bra. Det är huvudsaken.

Jag ska snart åka till stan och vandra med min kusin. Jag tänkte sätta på mig jeans och en t-shirt. Sen kollade jag på termometer; 23.4 grader celcius visade den. Skoja inte, det blir shorts och linne nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0