böcker och så.

För tillfället har jag en riktigt bokmalperiod. Att läsa kan vara det bästa som finns just nu och för tillfället plöjer jag Karin Alvtegens böcker. Det är faktiskt perfekt att ta upp en bok när man väntar på något, t.ex. när man åker kommunalt eller när man ska sova. Grejen är att jag har svårt att somna om jag ligger och läser. Inatt låg jag och läste fram tills klockan tre, då jag tvingade mig själv att lägga ifrån mig boken.

Sen imorse kom min mor in och väkte mig, en halvtimme senare åkte vi till Farsta. I dag har jag tagit tag i de saker jag måste ha gjort innan tågluffen. Jag har fixat Visa-kort och gått in på försäkringskassan och fixat Europaförsäkring.
Sen följde jag med min mamma som köpte en laptop, tyvärr inte till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0