Ursäkter

Hej bloggen. Jag varit ganska oproduktiv under nu ett par dagar. Anlednignen är att min dator helt enkelt har virus och gör lite som den vill. Sen har jag faktiskt inte heller haft något speciellt att skriva om.

Men för er som undrar hur det sedan gick med tatueringen ska jag härmed redovisa det.
Jag gjorde det inte. Anledningen var först att motivet inte skulle få plats där jag ville ha det, och då ville jag inte ha det motivet. Sen kom jag på ett annat, men kände att jag faktiskt var tvungen att tänka igenom saken. Men min kusin gjorde det, jag är stolt! Jag ska tillbaka dit nästa vecka. Hoppas samma snygga tatuerare är där då. Han som tittade mig rakt in i ögonen och sa att det skulle göra jätteont. Jag har tydligen valt det ställe på kroppen där det ska göra som ondast. Vad ska man säga liksom? Ska man göra det så ska man göra det fullt ut. (Det kanske inte passar in här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0