Vad hände sen liksom?

Ja, jag var full igår, vilket jag tydligen hade lyckats göra ett inlägg om.
Jag har några fragment av ett minne.

Hur som, jag var hemma hos Alex, som fyllde tjugo år i onsdags. Han hade en liten bjudning kan man väl kalla det. Nej okej, det var en fest och det var riktigt party måste jag medge. Eftersom jag inte kunde ta mig hem, då Roslagsbanan slutat gå, så sov jag över. De hade en säng på balkongen som jag okuperade. Coolt.

När jag vaknade imorse var jag så oerhört rastlös, så jag städade upp alla spår av festandet. Sen åkte jag hemåt, men bestämde mig för att gå från Östra station till centralen. Sagt och gjort. Jag shoppade lite på vägen också.

Nu är jag hemma, jag har inte ätit något sen igår och jag luktar illa och har inte borstat tänderna än. Men jag är inte bakis i alla fall, och det är vad som räknas. Eller?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0