Virusskydd

I dag följde jag med mamma och köpte en laptop och då passade vi på atten gång för alla fixa ett virusskydd... Min dator är i stort behov, den är smittad. Så nu har jag installerat ett anti-virusskydd på min dator och håller på att göra en genomsökning. Grejen är att nu kan jag inte komma in på internet längre. Det är vid dessa tillfällen jag önskar att jag var lite mer av en datanörd och kunde först vad som hänt, men det är jag inte... Om jag skulle gissa så är min dator skyddad från att ens besöka internet, då är den ju inte utsatt för någon som helst risk. Men det är bara om jag skulle gissa. Men jag väljer att inte göra det.

Så nu sitter jag i köket med mammas laptop.
Jag vill inte ha något virusskydd längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0