16

Nu har det gått drygt sexton timmar och jag har ätit en halvliten morot och en bit gurka och nu sitter jag och ska dricka te. Just nu känner jag ingenting. Kanske för att jag inte har varit vaken särskilt länge och inte heller gjort av med särskilt mycket energi heller. Det är väl det kroppsliga. Psykiskt är jag helt jävla störd. Nej okej, jag känner ingen skillnad där heller. Men nu när alla säger att det är skadligt för kroppen (som om jag inte redan visste om det) så jag överväger att kanske äta lite. Men inte än, försöket var ju att se vad som hände och för att undersöka mina egna gränser.

Vi gör såhär istället, så att alla kanske blir nöjda. Jag äter när jag känner för det. Jag ska alltså inte tvinga mig at avstå från mat om jag faktiskt vill äta. Så nu har jag mött er oroliga själar halva vägen och hoppas att det duger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0