D + 1

Jag trodde att jag skulle sova ett bra tag idag, men för typ en halvtimme sen ringde min klasskompis Sam och frågade vart jag var. Men han hörde ganska snart att han tagit mig från drömmarnas värld. Egentligen tror jag inte att han var helt och hållet intresserad av vart just jag var, utan snarare de tjugonio andra som går i våran klass. Han var ensam, men han ringde mig. Jag vart ju trots allt klassens mamma.


Nu tänkte jag själv faktiskt typ städe lite i mitt rum innan jag går til skolan. Det finns en del saker jag vill hämta och sen så har jag faktiskt inget bättre för mig än att vara värre i halsen än igår. Det suger. Jag tror Sam smittat mig, vi hade samma symptom. Så nu måste jag väl gå och knapra Fishermans friend och dricka mycket vatten om jag någonson ska klara av att sjunga imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0