D + 2

Idag var det 80-talsgympa på skolgården med en massa härliga gamla 80talsdängare och sprit. Oväntat många dök upp och det hela kommer nog att bli ett årligt event på Kärrtorps gymnasium.
Nej fan nu ljög jag igen. Få se, jag ska försöka lägga fram det rätt. Jag kom dit 9.55 och möttes av... inte en jävel. Ringde runt och fick inte tag i någon förutom min vän Leopold som typ bangade. Sen ringde en av de som planerade skiten upp och sa följande; "Fan jag försov mig". Jag gav upp hoppet och tänkte då istället delta på min gymnastiklektion, men den vart det ju inget av heller. Men jag fick MVG i skiten.

Vad lär man sig av det här då? Jo, att vill man ha något gjort så får man ju fan ta och göra det ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0