En analys av människan

Jag har tänkt på en sak. När man ska göra en sak, jag tror jag pratar om alla men det kanske bara är jag, så kommer man alltid in på andra spår och börjar på något nytt. Som till exempel om man ska rensa bort kläder i garderoben så slutar det med att men testar alla kläder och bestämmer sig för att spara dem eftersom de faktiskt någon dag kan komma till användning. Detta resulterar i att du faktiskt har kastat bort flera timmar av dyrbar tid till vadå? Ingenting.

Idag åkte jag till min vän Julia för att öva på vårt framförade av When you believe, låten i Prinsen av Egypten, på dagen D,  onsdag. Jag tror ni förstår vart jag vill komma med det här, men jag drar det i alla fall. Jo som sagt, jag skulle dit, vi skulle sjunga men istället sitter vi på hennes golv och pratar i typ några timmar. Sjäng vi något? Nej det gjorde vi inte heller, vi lyssnade på låten två gånger, sen var det bra.
Jag gick hem igen.

Effektivitetens flöde är, som vanligt, på topp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0