En kär gammal vän

Imorgon ska jag till Gröna Lund. Det känns som igår sist jag var där, men det har lyckats gå sex år sen sist. Det är ganska mycket i mina öron. Jag brukade vara där minst två gånger om året, sen skaffade jag det där guldkortet och gick aldrig mera dit igen.

Men imorgon är det dags, och jag ser fakiskt fram emot det. Extreme och Popexpressen here I come säger jag bara, men sen vet jag ju inte. Sex år är ganska mycket, jag känner mig nästan gammal. Jag kanske borde säga Parisehjulet och Kärlekstunneln here I come istället.

Nej skärpning, jag ska vara barn hela livet.

Nu ska jag gå och lägga bajs i grannens brevlåda. Sen kommer Felix, vi ska leka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0