En ovanlig start på en vanlig dag

Imorse kommer min mamma in i mitt rum när jag ligger och sover. 
"Men Emily, sover du än?!"
"Ja, vad är klockan?"
"Den är halv ett"
"Okej, men jag gick och la mig ganska sent"
"Jaha, när då?"
"Typ två"
"Men det är ju elva timmars sömn!"

Jag gick upp, och jag rensande bland alla min skolgrejer. Det är något jag har undvikit, bara för att inte behöva känna att det är över. Men det har jag gjort nu. Nu är det över. Eller egentligen inte, Jag hittade en skolbok jag måste gå tillbaka till skolan med.

Efter det har jag typ rensat i en garderob där jag förvarar mina träningskläder samt mina dansdräkter. Det ser ut att kunna bli en städandes dag. Jag har fortfarande inte städat klart i mitt rum.

Men jag sa till mamma: "Kan vi inte äta ganska tidigt idag?"
"Jo, det låter bra"

Nu, 13.50 har mamma börjat med maten, som tar typ 20 minuter att laga.
Jag äter alltså middag vid 14.15. Det är ju bara stört

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0