En runda i stan

Idag åkte jag, i min ensamhet, till stan. Jag hade inget bättre för mig så varför inte åka in och köpa den där necessär (fan vad svårstavat ord) som jag ganska länge velat ha. Den kostade 100 kronor.

Väl i stan och efter köpet så tänkte jag att det kunde vara mysigt att gå in och kolla rean som är i full gång, så jag gick in på Zara tvärs över Drottninggatan. Det var total kaos, katastrof. Jag gick därifrån.

Sen kollade jag in lite andra saker och det slutade med att jag köpte en kofta från MQ, en dipliner, sminkpenslar och bodylotion från The Bodyshop och två par skor från Weekday.

Jag planerade enbart att köpa necessären för hundringen, men det slutade med att jag gjorde av med typ niohundra spänn. Men det var bra saker, inte onödiga sådana, så jag ångrar inget. Det säger jag nu, vi får se vad jag säger när jag inte har råd med mat under tågluffen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0