Ett oväntat mail

Hej!

Jag är reporter på Aftonbladet WebbTV. Vi tänkte
göra ett TV-inslag om som handlar om bland annat
couchsurfing.

Undrar nu om vi kunde få komma hem till dig och filma
och fråga lite om couchsurfning? Jag behöver alltså
inte sova över på riktigt utan bara ta på mig
pyjamas och låtsas att jag ska göra det.

För oss skulle det passa bäst på dagtid någon gång
nästa vecka.

Mejla här eller på
[email protected] eller ring
--------------- om ni är intresserade.

Vänliga hälsningar
Sandra Johansson Frisk


Det här mailet fanns i min inkorg när jag kollade imorse. Fan vad kul sa jag och visade min mamma.
"Men det är ju så skitigt här" (Mycket är överdrifter angående vår "svinstia") 
"Ja men jag kan städa i så fall"
"Okej, gör det då"

Vad har jag försatt mig i? Inte nog med att jag har problem att städa mitt eget rum... nu ska jag städa hela lägenheten också. Ja, men det här blir kul.

Jag ska tydligen äta redan nu, klockan är 14.01

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0