För ett år sedan

Idag kikade jag lite i min gamla kalender och jag tycker att det är sjukt att bara av att se små ord som för andra kanske inte betyder något, betyder ett minne för mig. Minnen som, utan mina kalendrar, skulle försvinna för alltid.

För ett år sedan tog jag min fjärde körlektion klockan 8.30,  vilket tydligen gick bra. Eftersom det var en varm och solig dag (stor sol) gick jag till Söderbysjön och solade med min vän Evelyn, sen chillade jag hemma. Middagen bestod av kebab och pitabröd. Senare mötte jag min väl Leopold innan jag åkte och fikade med Evelyn och Linda.
Sent på kvällen störk jag tydligen alla mina skjortor under tiden Albin, min lilebror, tog hem fyra kompisar.

Det bästa av allt är att jag, för att beskriva något, utan att det ska ta för mycket, använder mig av tecken. Exempelvis ritade jag en bil när jag hade körlektion och sen kunde jag skriva "Körningen gick super" och sedan rita en kungakrona efter, vilket då betydde att jag var kunglig. Det tyckte jag alltså redan efter min femte lektion. Vad ska man säga liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0