Ibland är jag bra

Idag är jag stolt över mig själv, till en viss grad. Jag åkte in till Söder för att kolla när några vänner tog studenten och när jag fick förfrågan om jag ville hänga med på flaket tackade jag bestämt nej. Anledningen... Jag hade en termins dansande att planera, vilket jag ska redovisa på torsdag. Jag ska vara lärare i magdans, kom till mina lurser vettja!

En annan sak som gjorde mig stolt över mig själv var att jag valde att spatsera hem från Gullmarsplan. Det tog mindre än en timme och det var riktigt skönt. Den som dick drar ner på stolthetsgraden lite var att jag innan gick in på Hemköp och köpte lite godis. Sen åt jag jordgubbar och mockarutor när jag kom hem.

Nu ser jag att det här gick ju plusminus noll. Jag tar tillbaka det jag sa, jag är bara en vanlig människa.  Inget att vara stolt över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0