Ibland så

Som ni, mina kära bloggläsare, kanske har upptäckt, så kommer det inte lika många inlägg som tidigare. Anledningen är att jag inte siter framför datorn lika mycket, eller helt enkelt inte känner att jag har något viktigt att tillföra för tillfället.. De senaste dagarna har jag tillbringat ute i Stockholms skärgård - Dalarö för att vara mer exakt. jag har tagit mit tid till att vila och bara, för en gång skull, bara vara. Det har varit oerhört skönt!

Idag åkte jag hem för att ta tag i ett par saker. För det första, jag var tvungen att klippa mig själv. Jag ska skriva ett annat inlägg om varför, men det var i alla fall prio ett på min lista. Anledningen? Jag skulle göra ett nytt pass, vilket innbär att ta ett nytt passfoto. Men jag kan ju bara säga som så... det vart totalt misslyckat och katastrofalt fult! Men vad ska man göra mer än att gå omkring med det i fem års tid? Inget.

Sen fortsatte jag, tillsammans med Ross, vidare till SJ där vi skulle fixa InterRail-biljetter. Grejen är att jag inte kunde fixa mitt eftersom jag inte hade ett giltigt pass med mig. Men jag köpte ett till Ross. 14 juli drar vi för den som känner sig manad att veta det. Efter det la jag lite pengar på shopping, jag älskar när det är rea! Men eftersom vi båda var ganska trötta, frös och var hungriga så vi valde ganska snart att åka hem.

Vad har jag lärt mig i dag? Jo, ät inte Lakritspucken, den smakar riktigt mindre bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0