Impuls igen

I afton hade jag min vän Emilie, och hennes hund Cindy, över för att slinga hennes hår. Det tog några timmar. Vi väntar på att blekningen ska verka. Eftersom Emilie har ganska lite hår och egentligen bara skulle fixa utväxten så vart det lite blekningsmedel kvar i plastbunken. Impulsen kom till mig och jag smetade ut några slingor i mitt eget hår. Emilie ville hjälpa till och la en blaffa i luggen, tack liksom. Det var ju bara att fullfölja liksom. Jag är rädd, oerhört rädd. Ni vet ju att det är studenten om två dagar.

Vi får väl se om denna impuls får en lycklig eller olycklig konsekvens. Grejen är att många gånger Emilie har hjälpt mig med mitt hår har det slutat med en tragedi. Jag är rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0