Jag är min egen försökskanin

För kanske ett år sedan kom jag på idén om hur jag skulle testa och se hur jag skulle bli om jag inte åt någonting. Idag, ett år senare, tänkte jag påbörja detta mänskliga försök. Jag vill se vad som händer med kroppen och hur mitt beteende kommer att förändras. Okej, jag ska inte sluta äta helt och hållet. Jag tänkte mig typ tre-fyra morötter om dagen borde kanske räcka. Sen så får jag dricka hur mycket jag vill också, för dö tänker jag inte göra, än.

Försöksperiod: Så länge jag jag känner att jag klarar av det  / inte glömmer bort
Hypotes: Jag tror att jag kommer att klara cirka 17 timmar så kroppsligt kommer det nog inte ske så mycket men beteendet kan nog skifta lite. I slutet kommer jag nog bli ganska grinig. Kul för födelsedagsbarnet som fyller år imorgon, men här ser du anledningen till mitt uppförande i så fall. (Eller nu kan jag ju alltid skylla på det


Tidsräkningen börjar från 20.00 den 22 juni.



Man kan satsa på antalet timmar jag klarar mig genom att skriva en kommentar till detta inlägg. Vinnaren presenteras när försöket är över. Lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0