Min framtidstro

I övermorgon är det officiellt sommarlov, om jag nu får kalla det för det. Jag känner faktisk nu att det kommer att bli riktigt skönt och att det är på tiden för mig att få vila. Jag har det senaste halvåret, egentligen de senaste två och ett halvt, haft alltför mycket att göra och det är först nu jag inser detta, jag är sliten! Men ändå, jag tycker att det har varit värt det, till tusen procent. Jag har ju ändå testat mig själv och mina gränser. Jag har kommit fram till att jag helt enkelt inte har några, jag är oövervinnerlig!

En vacker dag kommer jag att härska över världen. Jag ser ett ljus genom det mörker som kommer som tycks komma efter morgondagen. Men hur jag ska göra ta över mänskligheten är något jag ska börja planera om några månader, nu ska jag ha den bästa sommaren ever.


Massa öl, båtturer och Stockholms skärgård.
(Min pappa är coolast)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0