Packning

Igår återvände jag hem efter att ha tillbringat helgen på Dalarö. Det visste ni redan. Idag ska jag tillbaka dit, på obestämd tid. Eller tills på söndag eller måndag tror jag. Så min stora sysselsättning för dagen har varit att packa en väska med kläder och allt annat man behöver när man reser bort. Grejen är att jag tror jag har hållit på med att packa i några timmar nu, men jag är inte klar än. Har kmmit kanske en tredjedel fram eller något. Men i alla fall, jag återgår till ett av mina tidigare inlägg när jag berättade om min teori om att människan har svårt att göra en sak åt gången. Det har verkligen jag. Vad har jag gjort istället nu då? Jo, jag har testat en del olika outfits som jag kan tänkas bära under midsommarfirandet. Jag måste då säga att jag är en jävlen med fantasi, men dock kommer jag inte kunna bära alla de kläderna jag testat så det var ju bara att packa upp väskan igen och välja några. Sånt här tar tid...

Vad har jag lärt mig av det här? Kan inte alla bara gå nakna istället....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0