Smällar man få ta när man är snygg

I förrgår åkte jag till Vallentuna för att kolla på en spelning, egentligen vill jag inte nämna vilket band det var eftersom denna blogg skulle ge dem en så otrolig publicitet, men idag är jag snäll och känner att jag kan bjuda på det. Vigilante Justice är deras namn. Fråga mig inte varför de valde ett namn av denna karaktär, jag tycker att gruppnamn som BERT är mycket coolare. Och om inte är det i alla fall betydligt lättare att uttala.

Men hur som helst. Jag var där, sen gick jag ut med bandmedlemmarna. Som en jävla groupie liksom. Men vi gick ut. Vi gick till Ace och jag hade kul. efter att ha dansat ett ganska bra tag kände jag att det var dags att ta en nypa frisk luft. Så jag lämnade dansgolvet och gick ut ett tag. Snart kom en man fram till mig och började prata. Jag förstod typ inte vad han sa, men under allt mummel och vad jag tror kan ha varit ett annat språk, kunde jag urskilja meningar som "Har du pojkvän?" och "Är du ensam?" Snart kom sångaren i bandet, som förövrigt är ganska het, till min räddning och vi började hångla. Killen gav sig inte så jag sa hejdå och drog med mig sångaren till nedre våningen.

Killen följde efter oss och knackade lite på min axel och sa att han bara vill fråga mig en sak, vilket jag gick med på. Så vi gick bort fem meter så att jag kunde urskilja vad det var han ville fråga. Det ångrar jag djupt att jag gjorde.

"Hur mycket pengar, bara för en gång?"


 


Kommentarer
Postat av: conor oberst

vigilante justice är så jävla bra, jag vill gifta mig med deras sångare

2008-06-10 @ 00:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0