tråkigt inlägg, läs inte

Jag har fortfarande inte lagt mig. Jag planerar att inte gå till skolan imorgon. Eller jo, men inte tills när jag början, 8.30, utan något senare. Sen tänker jag inte sätta min fot på grafkommunikationslektionen eftersom jag har fått mina betyg och jag är trött på läraren. Det ryktas om att det ska vara vettenkrig mellan två klassen, och det ska jag komma och joina.. Eller nej kanske inte, det beror på hur jag mår imorgon. Just nu har jag förtaskigt ont i halsen och ska göra mig te med honung i. Egentligen är det mindre gott, men vad gör man inte liksom?

Sen kan jag väl berätta att håret på min vän vart bra, jag lyckas alltid med det jag gör! Mitt hår... ja det duger. Hur som helst hade vi en rolig stund och då kanske det är värt? Jag har i alla fall inte skadeskrattat åt någon på ett så fult sätt på mycket, mycket länge, om någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0