Bra skit

Jag kom nydligen hem från biografen tillsammans med Isabel. Vi bestämde oss tillsist för att titta på The Happening och kan inte direkt påstå att jag är besviken. Jag tycker att M. Night Shyamalan, regissören till Sjätte sinnet och Sign, än en gång lyckades skapa en relativt bra skräckfilm. För er som inte vet vad den handlar om kan jag bara säga, utan att avslöja för mycket, att det är ett gift, som utsöndras av all växtlighet, som typ förlamar den del av hjärnan vilket gör att vi inte skadar oss själva. Detta resulterar i att de som andas in giftet dör, genom att begå självmord.

Skådespeleriet var okej - ibland bra, ibland mindre bra. Men jag tycker att filmen i sig var riktigt bra och jag var tvungen att hålla Isabel i handen i princip hela filmen, och då var det inte för min egen skull.

Men det bästa av allt, jag åt ingenting. Jag drack vatten. Nu ska vi kolla på nästa skräckis - Från andra sidan. Jag är hungrig. Eller så har jag tuggat för mycket tuggummi.. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0