Alla lämnar mig

Nu tog jag precis avsked av min mor som åker till Tunisien i en vecka. Skönt, för henne.
Snart kommer pappa för att hämta min lillebror och hans tjej, de ska till Dalarö. Imorgon åker pappa och hans fru till Tyskland. Jag är kvar hemma, ensam. Eller okej, det handlar bara om några timmar, sen får jag sällskap igen och imorgon är det full gång med festival. Så jag kommer inte vara ensam. Alls typ.

Men under de här timmarna så ska jag ta tillvara på de saker som man kan göra när man är ensam. Det är sånna saker jag tog upp för några månader sen då min mor och lillebror var i Thailand. Men som en liten reminder så innebär det nakenhet, sjunga hur högt jag vill - i vilka rum jag vill, tänkte eventuellt baka, kanske jogga lite idag igen, mer nakenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0