Är jag sjuk?

Jag vet inte riktigt vad det är som händer med mig... Jag vill göra saker jag liksom inte brukar, och jag låter impulserna styra mitt handlande. Jag brukar oftast tänka två gånger innan jag göra något, men nu verkar det som att en gång räcker för mig. Okej, nu har det ju bara handlat som småsaker som inte ger någon skada. Skivor, joggingtturer och så vidare. Nu slog det mig att gå ut och jogga igen, och efter det tänkte jag baka. Vad är oddsen att man tar en joggingtur två dagar i rad? Tydligen ganska stor. Men ska jag baka sen så kanske det bara är bra att jag rör lite på mig innan.

Men frågan är då vad det är som gör mig så impulsiv? Min terori är väl att det är vår/sommar och att alla blir så glada. Fast jag vet inte om den håller eftersom jag alltid är glad. Hur som helst, det är ganska kul att vara på detta vis. Så länge det inte går över styr och jag får för mig att testa knark eller tända eld på en lada. Det får vi ju hoppas att jag inte gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0