Att däcka på tvären

Igår så kollade jag och min kusin på kanske en av de läskigaste filmerna jag någonsin sett. Den heter Rec och är filmad med enbart en handkamera. Ruskigt bra. Se den. Men de talar bara spanska i filmen.

Eftersom den var läskig så satt vi under mina täcken i sängen och när den var slut så låg vi och hade lite pillow-talk. Men det dröjde inte länge förrän jag däckade, sen däckade Bella i tråkhet. vi båda somnade på tvären, utan att ha borstat tänderna, sminkat av sig och jag hade på mig en sporttopp. Inatt sov jag ungefär lika länge, om inte längre, som den sömn jag lyckaste få under två dygns tid. det är ca åtta, nio timmar.

Nu vaknade jag och jag mår bra, riktigt bra. jag har inte sovit så här bra på riktigt länge. Nu är jag redo för kvällens bravader. Jag har hittat min outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0