Bra dagar

Idag är en bra dag. Jag känner det i hela kroppen. Inget har varit dåligt, om man bortser från en av mina redovisningar i mediekommunikation, men det spelar ingen roll för jag får MVG i det ämnet i alla fall. Sen fick jag veta att jag ligger uppe och gnager på ett MVG i psykologi b, jag som trodde jag var för slapp. Jag antar att jag bara är sådär genuint smart helt enkelt.
Idag plockade jag även blommor till min mamma på vägen hem. Hon gillar Liljekonvaljer och de blommar nu så jag tänkte på henne. Hon vart glad och nu doftar det så gott i vårat kök. men det känns som att det kryper fästingar på hela kroppen.
En mindre bra sak var att jag hittade en godispåse i min jackficka från i måndags då jag köpte godis. Nu ligger den framför mig och jag är hungrig, men jag är stark och det här är en bra dag Så den får gott ta och ligga där i två veckor eller tills dess att någon annan äter upp det, för det tänker inte jag göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0