Dag 5, vecka 18

Idag var det första dagen för Oriental Dancefestival och jag måste säga att det är skönt att denna dag är avklarad. Måste bara orka ta mig igenom morgondagen också. Jag är helt slut.

Dagen som såg ut på följade sätt...
Delade ut flyers i T-centralen från klockan 12, sen åkte jag och Kimia till dansskolan där vi åt lite. Efter det fick vi skjuts till stauranigen Carte Blanche, där vi gjorde allt jobb som skulle göras på typ en halvtimme. Sen fick vi vänta i tre timmar. Kul.
Allt var typ totalt kaotiskt och stressnivån höjdes med varje sekund typ. Toppen på berget nåddes då jag pratade med min master Nadja som säger att jag ska hoppa in och dansa en koreografi som jag knappt kan, eftersom en i gruppen skulle vara med i kvällens tävling. Då började jag gråta, allt vart för mycket. Men dansen gick bra, trots den trånga scenen och det mesta flöt på ganska bra efter det. Vi får se om jag orkar lägga upp några bilder i ett senare inlägg.

Men nu är det hög tid till att gå och lägga sig, morgondagen blir säkert minst lika stressig och för att lägga på ännu mer grädde på moset så ska jag åka hemifrån om cirka sex timmar, för att ta workshops i fem timmar, för att sedan jobba minst lika hårt som idag.

Men nu vill jag bara säga grattis till Dina som vann tävlingen och får åka till en festival i Kairo i sommar.
Du var grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0