Dag 7, vecka 18

Idag var jag inne i staden och sen åkte jag hem till min sjuka mor för att dela en pizza med henne. Det var typ himmelskt gott. Men det jag hade tänkt berätta i detta inlägg handlar om inte pizzans utsökthet utan om vad jag gjorde i den stora staden, även ifall min beskrivning av pizzan skulle vara briljant och få alla munnar att vattnas.

Hur som helst åkte jag till staden för att äta glass med min blivande make. Det var kul, eftersom jag inte hunnit att äta glass tidigare detta år.. För er som undrar vad jag valde så åt jag en mjukglass, eller jag åt typ halva glassen och slängde resten. Efter glassen gick vi på en lång promenad runt om i staden. Vet inte vart vi gick men det var riktigt mysigt. Långt in i staden, eller okej, ungefär vid Riddarholmen, hittade vi en liten flotte som låg flytandes i vattnet. Ingen, trots misstankar om tillträde förbjudet, kom och sa till oss att gå bort. Vi lekte att jag var Sjöfararen Xuio, han var min slav och flotten var mitt fartyg. Nej det gjorde vi ju inte, men satt och njöt av solen gjorde vi i alla fall. Sen gick vi lite till. Eller mycket. Sen skiljdes vi åt. Nästa gång vi ses är det på vår bröllopsdag.


Om det är någon som vill veta vad min blivande make heter så finns hans namn i texten.
Det är bara att leta.
Hihi, jag är så fyndig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0