Dans fast ändå inte

Jag träffade jag min vän Dina efter skolan. Vi möttes i Kista och gick till en danslokal där vi dansade lite. Grejen var att hon skulle vara där, i lokalen, vid klockan tre och jag kom runt halv fyra. Hon skulle ha tränat lite på egen hand och sedan hjälpa mig lite inför mitt lärartest imorgon. Men hon hade glömt sina skivor hemma och väntade då in mig i Kista centrum. När jag kommer och ska ta fram min skivor upptäcker jag till min förvåning att jag tagit tre helt fel skivfodral varav två var toma och en hade någon jäkla datorinstallationsskiva. Vafan liksom? Men vi hade tur att stället hade en sladd så att vi kunde koppla in min ipod och dansa i alla fall, men i den hade jag inte de låtarna jag behövde. Men men, vi dansade lite till gamla koreografier och skojade med R'n'B-musik typ. Fantastiskt.

På senare dagar har jag verkligen varit tankspridd, hur kan jag lyckas med att ta fel skivor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0