Efterlysning

När min pappa var i Italien för ett tag sen så köpte han en super-digitalkamera. Den är underbra, verkligen. Jag har fotat jättemånga fina bilder både från igår och från idag, när min kusin låg och sov och när det var soluppgång över Bagarmossen. Jag fotar mycket nu eftersom jag har en massa fotouppgifter som jag måste lämna senast på torsdag. Till min stora olycka så har jag ingen sladd som jag kan använda för att ladda in bilderna i datorn. Jag ringde min pappas fru, eftersom pappa återigen är på affärsresa i Italien, och frågade om de möjligtvis hade denna sladd som jag så mycket behöver. Gissa om de hade den. Nej, såklart inte.

Så nu efterlyser jag en sladd till en Sony digital-kamera Cyber-shot DSC-W200 12,1 mega pixel.
Finns det någon vardagshjälte som kan låna ut denna till mig, om en sådan finns. Vem köper en kamera utan sladd liksom? Det är ju som att köpa en mobil utan laddare, en téservis utan tékoppar. Ja ni förstår var jag vill komma.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Tips, gå till expert, teknikmagasinet etc. De vet!

2008-05-19 @ 22:51:58
URL: http://niden.blogg.se
Postat av: Emily

Ja, tanken var att åka in och göra det imorgon. Men jag ville bara framföra denna tabbe min far lycksta göra.

2008-05-19 @ 23:00:25
URL: http://lifeofemily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0