En dag på det gröna

Om mindre än två dagar är det den stora festivalen "En dag på det gröna" som kommer att hålla hus på Kärrtorp Gymnasiums skolgård. Det är en tolv timmars lång festival fylld med olika band med olika musikstilar. Jag tror att det kommer bli hur bra som helst, verkligen! Jag skulle vilja uppskatta minst tusen besökare under dagen som kommer för att njuta av den härliga stämningen som jag är säker kommer att råda. Jag tycker att det ska bli grymt kul eftersom många av mina vänner ska spela, och många av dem har jag inte sett tidigare.

Hur som helst, kom dit vettja. Det är en gratis festival med hundratals sköna lirare som kommer att glida runt, dricka öl, äta korv och hamburgare och bara vara allmänt glada hela tiden. Låter det inte bra eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0