En tom kalender?

När jag kollar i min kalender så ser jag att det bara är tre veckor kvar tills studenten, en massa roligheter på gång och inte alls mycket att göra i skolan nu. Skönt. men jag har som vanligt, utöver skolan, en hel del saker jag måste göra och vad jag vet så är det alltså under kommande vecka. Jag måste hinna sy min sambadräkt och sy upp en annan dräkt (jag är inte en god sömmerska), jag måste hinna få alla koreografier att sitta inför elevshowen som är nästa lördag (prata med mig om ni vill komma och kolla), jag måste hina sätta mig ner med Katia i min klass för att planera inför vår studentskiva som är på söndag (alla är välkomna, missa inte en hejdundrande fest) och på tal om studentskiva... Jag måste hitta mig en outfit att klä mig i. Det är hippie-tema.
Allt detta ska jag få gjort, och som jag tidigare nämnt så är det här sista veckan på min danstermin, alltså kommer jag att spendera idag, måndag, tisdag, onsdag och torsdag på dansskolan. Yes, ännu en vecka som jag lyckats fylla ut med saker att göra. Jag börjar bli van.

Nu måste jag bygga klart mitt samba-solo. Det skulle egentligen vara klart för några veckor sen, men när skulle jag haft tid att göra det? Jag skäms så och idag är det sista lektionen innan showen.
Tre djupa andetag, nu kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0