Foto

Nu har jag foto igen. Idag har jag suttit och skrivit ut bilder till mitt portfolio, jag är nöjd. Men idag vart jag lite stressad och orolig. Detta beror på att alla uppgifter ska vara inlämnade och klara om en vecka. Jag har två uppgifter kvar, och en som jag inte är helt klar med. Men det kommer nog att lösa sig. Jag ska se till att fota nu i helgen, men jag har så många andra saker på gång. I för sig är jag ledig på måndag och tisdag så det är nog ganska lugnt. Idag är det så tråkigt väder, jag hoppas det blir bättre snart. Det är så tråkigt att fota i detta trista grå.

Just nu är jag även mer intresserad av att redigera bilder också. Det är inte bra eftersom lektionstiden rinner iväg. Men det är ju så roligt. Ska man inte göra det som är roligt?

image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0