Go'kväll

För typ en timme sen fick jag en impuls igen. Denna gång var det inte att gå på skiva eller peta på min kusins rumpa, nej denna impuls var bara mer än bra. Jag fick för mig att jag skulle ut och jogga. Så det gjorde jag. Senast jag gjorde det, om man bortser från de två gymnastiklektionerna då jag sprang för att jag var tvungen, så var det oerhört länge sen jag var ute och rörde på mig på detta vis. Jag måste säga att den kondition jag en gång i tiden hade är väl kanske inte vad jag har kvar, men det är fortfarande långt ifrån dålig.
Okej, jag var ute i typ 30 minuter och fem av dem stod jag still eftersom jag träffade på två kompisar. Men i alla fall, jag är nöjd, det känns bra och jag vart inte så trött faktiskt. Det är nästan så att jag vågar säga det här - det var kul och jag ska göra det oftare. Nu får jag bara se till att göra det då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0