ilska

Jag har graflektion och jag är förbannad. Vi hade betygssnack och jag kommer bara få VG. Nu låter jag jättetöntig, men grejen är att han förtillfället säger att han har satt IG eftersom jag "inte har gjort ett av de två proven vi haft och inte gjort alla uppfiter". Det är totalt jävla skitsnack. Han har tappat bort mitt provresultat, som för den delen också var det högsta man kunde få, VG+. Den här läraren har ogillar mig från första stunden och det har inte varit osynligt att han faktiskt gör det. Jag kan inte skriva mer för jag är så arg. Nu ska jag gå härifrån innan jag kokar över.

Men tack, det var den sista grafiska lektionen jag någonsin behöver gå på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0