Jag är nöjd

Festivalen idag var bättre än förväntat. Som ni kanske förstått har jag haft relativt stora förväntningar men just nu syftar jag till alla de band som lirade.   Riktigt   jäkla   bra   var dem faktiskt. Några tusen människor kom dock inte, men några hundra gjorde, vilket faktiskt var helt okej. Det var en mysig stämning och glada miner hela dagen. Själv kom jag dit runt klockan 12.00 och gick hem igen runt klockan 20.00. Det är åtta timmar i solen, jag har bränt mig lite, men det gör inget.
Sen så vill jag bara säga att jag och min vän Emilie har tagit så himmla många fotografier under dagen men de orkar inte ladda in nu. Men det kommer kanske i framtiden. Nu vill jag bara sova. Jag sov inte så mycket förra natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0