Jag har inga gränser

Jag har jättesvårt med att sluta när det gäller vissa saker. Till största del när det gäller mat. När jag har börjat äta och maten, godiset, kakorna, frukten, you name it, är gott så har jag grava problem med att sluta. Detta resulterar i att jag väldigt ofta får ont i magen. Min mage har även en tendens att svälla upp, och då menar jag inte svälla lite, utan typ "hej-jag-är-gravid"-svälla. Då känner jag mig inte så vacker.

Igår var jag och åt på Taco-bar tillsammans med en tjej från min dansgrupp. Eftersom jag gillar stark mat åt jag typ jättemycket stark sås och när vi ätit upp åt jag jättemycket av de där starka gröna sakerna. Kan inte komma på namnet nu. Det var ruskigt stark men jag fortsatte att äta. Jag har ju som sagt inga gränser. Jag åt tills dess att det brann i min strupe och på tungan, och ändå ville jag äta mer, men eftersom jag var typ en bit ifrån att börja gråta av denna känsla i halsen så la jag ner gaffeln. Vi skyndade oss därifrån så att jag inte skulle plocka upp den igen.

Sen har jag ett till exempel att ta upp. Igår kväll uppträdde ISIS på ett bröllop. Det var superduperkul. Men hur som helst, till finalnummret så har vi på oss djungeldräkter eftersom vi dansar afro-khaligi. Till de kläderna kom vi på idén att vi skulle kroppsmåla oss lite. Så jag gick runt och gjorde leopardmöster och drog två svarta streck på vardera kind på mina meddansare. Men när det kom till min själv kom jag på värsta mönstren som jag själv målade på mina armar och ben, jag målade och målade tills de andra sa till mig att det var fint nog. Då slutade jag men sen så hittade jag ett läderband som jag knöt runt min ena arm. Jag var cool!
Nu undrar ni säkert hur allting gick, och det ska jag vara så snälla att berätta.
Det gick jättebra, fram till sista dansen. Allt var typ kaos. Några stod inte på sina platser och alla gjorde fel lite här och var, inklusive jag själv. Men det här är en dans som för de andra i gruppen är ny, jag kunde ungefär halva redan, så de gjorde ett bra jobb. Inte jag. Men det kompenserade jag med hr mycket av mina underkläder jag visade. Väldigt mycket. Jag tror jag räddade kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0