Klassens mamma?

Idag satt jag tillsammans med Alex och Petra i min klass och fortsatte med att försöka komma på vad alla i klassen hade för unikt. Vi kom rikigt långt och nu måste jag bara sätta mig ner med min medkonferensier och komma på rimmande motiveringar. (När ska man finna den tiden?)
Jag ställde frågan vem klassens mamma var, och som svar fick jag att det var jag som var det. Nu när jag tänker efter så stämmer det ganska bra. Det är ju faktiskt jag som hjälper de som behöver hjälp, delar med min av mina anteckningar, ger råd till de som är i behov av ett, lyssnar när någon har kärleksproblem som han/hon vill prata om och så vidare.

Jag är är visst inte så elak som jag föreställt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0