Lugnet efter stormen

Nu sitter jag i fotosalen och redigerar foton på mig själv som min klasskompis Oriana tog igår. Vissa vart riktigt bra, andra mindre bra. Men det var kul i alla fall. Jag sitter här och känner någon sorts frid i kroppen, men samtidigt känns det inte som att det är tillåtet att känna såhär.
Idag skrev jag nationella provet i matte, jag vill ju inte säga att det gick bra, men jag tror inte att det gick så dåligt heller. Jag är i alla fall glad att det är över, oavsett resultat. I värsta fall så får jag göra ett prov till nästa vecka.
Idag har vi typ inga lektioner heller, eller jag har kör om en timme och 40 minuter. Det ska bli kul.
Ikväll tänkte jag bara mysa, jag orkar inte göra något annat och sen vill jag också vara utvilad inför imorgon då ISIS ska uppträda på ett bröllop...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0