Måndag, en ganska kreativ dag

Idag var det riktigt motigt att ta dig upp efter typ fem timmars sömn, men jag gjorde det i alla fall, efter ett tag. Sen sprang jag 5,6 kilometer. Eller jag joggade. Det var inte frivilligt, jag hade gymnastik.
På historian kollade vi på en film om 11 september dådet. Den var mycket rörande, och min klasskamrat som satt brevid mig började gråta. Då ville jag också gråta, men det gjorde jag inte.
Efter det satt jag och gjorde klart min förpackning eftersom vi har redovisning imorgon. Men jag har itne hunnit göra någon annons. Fan.
Efter det åkte jag in till stan där jag satt på ett café tillsammans med min klasskamrat Katia. vi planerade inför våran studentskiva på söndag (alla är fortfarande välkomna). Eller vi satt och kom på "Klassens..." till alla 31 elever i klassen. Det var svårt. Ännu svårare var att hitta på motiveringar, eftersom vi beslutade oss för att göra dem på rimm. De vi gjrde vart riktigt klockarena! Men tyvärr kunde jag inte vara kvar längre än till halv sju eftersom jag skulle åka och dansa. När jag kommer till dansen så får jag veta att min lärarinna inte skulle komma. Så jag tränade själv, men jag kommer inte ihåg slutet.. 
Nu sitter och syr.. Jag har säkert lagt ner åtta timmar på den här jävla dräkten. Men jag tar all cred för det för den delen också. Om det är någon som vill se den så kan ni komma på elevshowen som är på lördag klockan 16.00 i Tallbackaskolan i Huvudsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0