När man får (o)väntat besök

Idag kom min käre storebror och hans kompis på besök. Det var jättemysigt. Det var faktisk jättelänge sen jag träffade honom eftersom han för lite mindre än ett år sedan flyttade till Grimsta med sin tjej. Men nu, några dagar innan min student så flyttar som tillbaka till en lägenhet i Bagarmossen som de köpt. Så det är hos dem jag tänkte ha min mottagning på dagen D.
Han körde hit med vår nya gemensamma bil som jag nu såg för första gången. Det är riktigt grym, och röd. Sen vet jag ju i för sig inte hur mycket jag kommer att få köra den men den är i alla fall en tredjedels min.

Det var i alla fall riktigt kul att se dem igen och det lär ju bli mer av det framåt sommaren. Om inte jag själv flyttar till Odenplan. Det beror på om jag lyckas skaffa mig ett jobb eller inte. Men eventuellt så kommer jag få ett sommarjobb som byggare, om min broders kompis frågar snällt. Det bli hur som helst nice!
Det här kommer att bli en supersommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0