Noll koll

Jag hade tänkt att lägga mig tidigt idag och sova lika gott som jag gjorde natten till denna. Men nu när jag ser på klockan står det plötsligt 00.48. Det finns ju liksom inget att göra åt saken nu, men det som har hållit mig uppe är min slutgiltiga fotouppgift som jag ska lämna in imorgon, tillsammans med alla mina andra uppgifter.
Just denna handlar om att tolka en fotograf, och bland mina första inlägg finner ni den fotograf som jag tänkte tolka till en början men som aldrig vart av. Tiden gick och dagar då allt ska in för betygsättning kom. Fortare än jag trodde och ikväll satt jag här, med en sista uppgift att göra. Eftersom Ian Rankin är en av mina favoritfotografer var det ganska givet att jag ville tolka honom, men eftersom han till största del fotograferar nakna kvinnor så hade jag ett problem. Men jag löste det genom att vara min egen modell. Det är sjukt svårt, i alla fall när man ska fota i sitt lilla rum där typ bara en säng får plats. men jag lyckades få några fina bilder, efter lite redigering. Grejen är att jag kom på att min goda vän Fia, som faktisk på sin blogg bad mig om ursäkt, redan hade fotat sig själv för att tolka Raknin. Så jag bestämde mig faktiskt för att tolka någon annan.

Jag vet inte vem fotografen är och egentligen har jag tolkat två bilder på samma gång. Men resultatet får ni typ se imorgon eftersom det tar för lång tid att ladda upp bilderna just nu. Jag ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0