Om Gud finns

Idag fick vi tillbaka första delen av nationella proven i matte c. Imorgon får vi tillbaka andra delen. Jag kan väl säga så här. Gud, om du finns så hör min bön. Låt mig få klara det här och jag kommer vara dig evigt trogen. Tack.
 
Jag blir så arg på mig själv när jag på ett prov inte kan prestera på en del jättelätta tal. Sen när man ser på dem vid ett annat tillfälle, utan att veta hur man ska räkna ut eller vad svaret blir, så kan man det. Fan vad det är irriterande! Men jag ska lägga min irritation på hyllan och avreagera mig när jag ska dansa lite senare istället.

Idag ska jag köra bil för första gången sen, jag vet inte. Det ska bli kul. Mamma är orolig för att jag ska krocka och förstöra hennes bil. Jävla materialist! Nej jag vet att hon värdesätter mig högre än alla ting.
Hur som helst, jag kommer att komma hem grymt sent eftersom jag efter dansen ska till Årsta och planera inför studentskivan som äger rum på Lejonbacken på söndag (ni är fortfarande välkomna!). Vi får väl se hur mycket sömn det blir inatt. Jag gissar på, hm, tre timmar. Någon som vill gissa något annat?

Imorgon blir inte mycket bättre heller.
Skola från 8.05-16.00
Dansträning från 17.00 till obestämd tid.
Ta mig till Vallentuna och fira Thanksgiving
Nej okej, men jag ska dit, till min man. Hade tänkt att mysa men jag tror tyvärr inte att det kommer bli så mycket av det eftersom jag har en dräkt jag inte är klar med och som jag ska uppträda i på lördag, och en annan jag måste lägga och och eventuellt lägga in. Jag lovar att kompensera dig!
Frågan är när jag kommer dit, hur lång tid det tar att sy, och hur mycket vi kommer att sova.

På lördag har jag elevshow på Tallbackaskolan i Huvudsta. Jag ska nog vara där runt klockan 15.00, helst helt färdigfixad. Efter showen ska min kusin sova hos mig. Hur mycket sömn blir det då? Jag vet inte.

På söndag måste jag fixa en hel del innan skivan. Sen är det party all night long!

Gud, om du möjligen läser det här... Är det så här mitt liv kommer att se ut hela tiden eller kommer jag att få frid någon gång? Jag skulle vilja veta, jag har i några månaders tid (eller typ 2,5 år) intalat mig själv att det snart kommer att lugna ner sig, men när är snart liksom?

Kommentarer
Postat av: GUD

Moahahaha

2008-05-15 @ 22:07:10
URL: http://guds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0